02-11-2020

Retourbeleid

We zien graag dat je als klant helemaal tevreden bent met de aankoop van een Éminence product. Mocht blijken dat er iets mis is met het product willen we dit ook graag met je oplossen. Hieronder vindt je de retourvoorwaarden welke Éminence Organics Nederland hanteert:

Voorwaarden

  1. Producten dienen in de afgelopen 12 maanden bij Éminence Organics Nederland gekocht te zijn. Wanneer een product defect is dient de retour binnen 15 dagen aangemeld te zijn bij Éminence Organics Nederland.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking.
  3. Mocht een product niet goed zijn en retour gestuurd worden krijg je een nieuw product toegestuurd op het moment dat de retour bij Éminence Organics Nederland ontvangen is.

 

Hoe retourneer ik producten?

  1. Het product wordt per mail aangemeld bij info@eminenceorganics.nl
    Hiervoor hebben we de volgende gegevens nodig:
    Naam product, gedetailleerde beschrijving van de reden van retour, aanschafdatum, foto’s van het product.
  2. Je retour wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen. Medewerkers beoordelen het product en zullen hierna contact opnemen.
  3. Zodra de retour geaccepteerd wordt mag het product opgestuurd worden. Het retourneren is via een antwoordnummer en brengt dus geen kosten met zich mee. De gegevens voor het antwoordnummer zullen via de mail toegezonden worden.
  4. Wanneer de retour in het magazijn van Éminence Organics Nederland ontvangen is zullen wij diezelfde dag nog het vervangende product toesturen.

 

Éminence Organics Nederland accepteert geen retour voor de volgende redenen:

  1. Ontevredenheid van de gast over het product
  2. Acne/puistjes
  3. Te weinig verkocht
  4. Testers
  5. Producten die al langer dan 12 maanden geleden ontvangen zijn vanuit Éminence Organics Nederland
  6. Producten die niet juist zijn opgeslagen

Welke producten voor jou geschikt zijn?

Laat ons je adviseren!

Neem contact op